عکس؛ دو دختر خرید جدید بارسلونا با پیراهن این تیم

عکس؛ دو دختر خرید جدید بارسلونا با پیراهن این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - اینیگو مارتینز در این تابستان به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوسته است و باید دید که عملکرد او در جمع آبی و اناری پوشان به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اینیگو مارتینز پس از این که قراردادش با اتلتیک بیلبائو به پایان رسید، به طور رسمی راهی بارسا شد و اکنون به عضویت این تیم در آمده است و در شروع فصل جدید می تواند در کنار رونالد آرائوخو در خط دفاعی بارسلونا قرار بگیرد.

مارتینز بازیکنی است که محصول آکادمی رئال سوسیداد است و بین سال های 2011 تا 2018 در تیم اصلی رئال سوسیداد حضور داشته است و در سال 2018 طی یک انتقال جنجالی به تیم رقیب رئال سوسیداد یعنی اتلتیک بیلبائو رفت و اکنون هم که قراردادش با اتلتیک بیلبائو تمام شده است، راهی بارسلونا شد.

اینیگو مارتینز به تازگی تصویری را منتشر کرده است که در آن می بینیم دو دخترش پیراهن بارسلونا را بر تن کرده اند. به نظر می رسد که خانواده اینیگو مارتینز به طور کامل طرفدار بارسلونا شده است.

بارسا با توجه به شرایطی که از لحاظ مالی دارد به سراغ جذب بازیکنانی می رود که قراردادشان با باشگاهی که در آن حضور داشته اند به پایان رسیده است و به این ترتیب تبدیل به یک بازیکن آزاد شده اند.

1470