غایب بزرگ لیست اعلامی سرمربی تاتنهام برای تور پیش فصل این تیم

غایب بزرگ لیست اعلامی سرمربی تاتنهام برای تور پیش فصل این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام لیست بازیکنان دعوت شده تاتنهام برای تور پیش فصل این تیم را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام قبل از سفر به سنگاپور، در استرالیا به مصاف وستهم و لستر خواهد رفت. هری کین علی رغم شایعات بسیاری که حول انتقال او از این تیم وجود داشته است، در این لیست قرار دارد. این مهاجم انگلیسی که یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده است به انتقال به بایرن مونیخ لینک شده است. روز پنجشنبه، رسانه سان ادعا کرد که نمایندگانی از طرف تیم آلمانی برای صحبت با تاتنهام، این هفته به لندن سفر کرده اند. 

غایب بزرگ این لیست، هوگو لوریس است. این سنگربان کهنه کار، در این تابستان به شدت به جدایی از تاتنهام لینک شده است.

بیانیه کوتاهی در وبسایت باشگاه تاتنهام در اینباره قرار داده شده است که می‌گوید:" به هوگو لوریس اجازه داده شده است که برای بررسی گزینه‌های انتقال احتمالی‌اش، به اردوی پیش فصل اضافه نشود."

لوریس اخیرا اقرار کرده که مایل به ترک تاتنهام است. او در مصاحبه‌ای در اینباره گفت:" ما به دوره مهمی رسیده ایم، چه برای باشگاه چه برای من. این پایان یک دوره است. من میل به چیز دیگری دارم. با دقت احتمالات را بررسی می‌کنم. هرچند، فراموش نکرده ام که هنوز یک سال دیگر از قراردادم با تاتنهام باقی مانده است و همیشه در فوتبال پیشبینی اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد، دشوار است. مهم‌ترین چیز این است که پروژه‌ای پیدا کنم که در آن پیشرفت کنم."

2102