رونمایی از ششمین بازیکن ایرانی لیگ روسیه

رونمایی از ششمین بازیکن ایرانی لیگ روسیه

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر فصل گذشته استقلال، ششمین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبالی، محمد محبی که فصل گذشته نمایش خوبی با پیراهن استقلال داشت، بالاخره از استقلال جدا شد و به روستوف روسیه پیوست.

 مسئولان تیم روسیه‌ای که خاطره خوبی از جذب ستارگان ایرانی چون سعید عزت‌اللهی و سردار آزمون داشتند این بار هم با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه ستاره بوشهری به تیم سانتاکلارای پرتغال، با محبی قراردادی سه ساله منعقد کردند و البته که فیش فرستاده‌شده باشگاه روسی برای سانتاکلارا، جعلی نبود! ( حتما در جریان هستید که فیش واریزی که باشگاه استقلال برای باشگاه پرتغالی فرستاده بود، جعلی بود) تا این بازیکن بدون هیچ حرف و حدیثی بتواند راهی لیگ روسیه شود. 

محبی به اولین بازیکن خارجی لیگ روسیه بعد از شروع جنگ این کشور با اوکراین بدل شده است. بی‌شک محبی دوست دارد با عملکرد خوب خود در این فصل، امیر قلعه‌نویی را وادار کند که به مانند سابق، باز هم به او فرصت حضور در اردوی تیم ملی را بدهد و این بازیکن را به جام ملتهای آسیا ببرد. 

به جز سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی که سابقه پوشیدن پیراهن روستوف را داشتند، میلاد محمدی برای تیم گروژنی بازی کرده بود، علیرضا حقیقی در مقطعی در روبین کازان حضور داشت و رضا شکاری هم برای روبین کازان چند بازی انجام داد. 

9098