صحبت‌های آرتتا درباره آینده مهاجم جوان آرسنال در این تیم

صحبت‌های آرتتا درباره آینده مهاجم جوان آرسنال در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی – میکل آرتتا خاطر نشان کرد که فولارین بالوگان در پیش فصل آرسنال در آمریکا فرصت های بیشتری برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بالوگان که محصول آکادمی توپچی‌هاست تنها 2 سال دیگر با آرسنال قرارداد دارد و برای داشتن زمان بازی کافی در ترکیب اصلی این تیم تضمین می‌خواهد تا به پیشرفتی که با دوره قرضی حضورش در رنس شروع کرده است، ادامه دهد. بالوگان در طول فصل گذشته موفق شد برای تیم رنس 21 گل به ثمر برساند و آوازه خود در لوشامپیونه را افزایش دهد تا جایی که هر 5 تیم برتر این لیگ به او علاقه مند هستند.

آرسنال میلی به از دست دادن بازیکنی به این اندازه مستعد ندارد اما با توجه به ترافیکی که در خط حمله این تیم وجود دارد شاید بدش نیاید از او درآمد زایی کند. آرسنال قیمت بازیکن جوان خود را 40 میلیون پوند اعلام کرده است. 

با توجه به اینکه باقی ماندن او در آرسنال پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هنوز مشخص نشده است، آرتتا پس از تساوی 1-1 مقابل نورنبرگ در پاسخ به خبرنگاران درباره شرایط مهاجم جوان خود گفت:" خب، این کاری است که او همیشه انجام داده است و به همین دلیل هم زمان بازی ای که لیاقتش را داشته در اختیارش قرار دادیم تا نشان بدهد قادر به چه کارهایی است. او در حال حاضر با ما اینجاست و باید ببینیم که چه اتفاقی میفتد."

2102