مرادیان؛ تنها بازمانده جمع اخباری و رفقا در تراکتور!

مرادیان؛ تنها بازمانده جمع اخباری و رفقا در تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه تراکتور تصمیم گرفته به همکاری با دروازه‌بان تقریبا پراشتباه فصل قبل خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، احسان مرادیان را باید جدیدترین بازیکنی معرفی کرد که خود را به پاکو خمز در اردوی ترکیه معرفی کرده است. دروازه‌بانی که درنهایت باتوجه به اتمام سهمیه‌های خرید تراکتور دوباره به اردوی این تیم بازگشته است.

مرادیان در پنجره زمستانی لیگ گذشته به تراکتور پیوست تا یکی از خریدهای ابتدایی دوران مدیرعاملی هوشنگ نصیرزاده برای تی‌تی‌ها باشد. با این حال سنگربان سابق صنعت نفت در دو مسابقه‌ای که به کار گرفته شد، اصلا نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

مرادیان در دو بازی برای تراکتور در فصل گذشته مقابل پرسپولیس و مس رفسنجان قرار گرفت که در این دو بازی چهار گل دریافت کرد. عملکردی که با انتقادات فراوان تی‌تی‌ها همراه شد و به نظر می‌رسید کار این دروازه‌بان با قرمزها در انتهای فصل به پایان برسد.

درحالی که از مرادیان برای حضور در تمرینات دعوت به عمل نیامده بود، باتوجه به خریدهای لیگ برتری تراکتور، این تیم صرفا یک سهمیه خرید لیگ برتری دیگر دارد که می‌خواهد آن را به جذب مهاجم داخلی اختصاص دهد و به همین دلیل دوباره از سنگربان فصل قبل خود دعوت به حضور در ترکیه کرده است.

مرادیان که از دیروز به تمرینات تراکتور اضافه شده، تنها سنگربانی است که از کادر دروازه‌بانی فصل گذشته باقی مانده و تمامی هم‌پستی‌های وی و حتی مربی دروازه‌بانی این تیم، تراکتور را ترک کرده‌اند.

1997