کنایه و پاسخ رضا درویش به محمدحسین میثاقی

کنایه و پاسخ رضا درویش به محمدحسین میثاقی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ صحبتهای مجری برنامه فوتبال برتر را داد.

به گزارش فوتبالی، اتفاقات عجیب و غریبی که دو هفته پیش توسط علیرضا بیرانوند پیش آمد، تبعات متعددی داشت که هنوز مورد بحث محافل رسانه‌ای و ورزشی است. در همین خصوص بود که وقتی بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها بیرانوند به استقلال نزدیک شده بود، رضا درویش اعلام کرد این بازیکن حق فسخ نداشته و باید به پرسپولیس برگردد.

در نهایت همین اتفاق افتاد اما قراردادی جدید بین باشگاه پرسپولیس و علیرضا بیرانوند بسته شد تا به یکی از سوژه‌های برنامه فوتبال برتر تبدیل شد. محمدحسین میثاقی مجری این برنامه دوشنبه شب این پرسش را مطرح کرد که اگر قرارداد بیرانوند قابل فسخ نبوده پس چرا مدیران پرسپولیس مجددا با او قرارداد امضا کردند؟

هر چند آن شب هیچ یک از مدیران پرسپولیس برای ارائه توضیحات روی خط برنامه نیامدند اما صبح امروز رضا درویش مدیرعامل این باشگاه که میهمان برنامه ورزش و مردم بود با کنایه به مجری فوتبال برتر گفت: «گاهی اوقات میبینم که برخی دوستان با لبخند می پرسند چرا قرارداد را ادامه ندادند؟ این در حالی است که در این باره همه چیز طبق قانون پیش رفته است.»

درویش در همین باره به آنچه در قوانین آمده اشاره کرد و گفت: «وقتی قراردادی فسخ میشود و فسخ آن ثبت می‌شود طبق قانون نمی‌شود آن قرارداد را مجدد عملیاتی کرد. درباره بیرانوند هم این اتفاق افتاد و باید قرارداد جدید با او بسته می‌شد.»

6442