بهمنی: پس از بررسی‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نهایی می‌شود

بهمنی: پس از بررسی‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نهایی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی-مدیر روابط عمومی سازمان لیگ گفت: با تصویب نهایی در فصل جدید پذیرای بانوان هوادار خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی،  مورد قرعه‌کشی لیگ برتر در دوره بیست و سوم اظهار داشت: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برای دوره بیست و سوم برگزار شد و بر این اساس قرار است این رقابت‌ها از 12 مردادماه جاری آغاز شود. برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری این بازی‌ها انجام شده است و به زودی برنامه زمانبندی شده برای بازی‌های این فصل اعلام خواهد شد.

وی با اشاره در پیش بودن بازی‌های جام ملت‌ها و حضور نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در خلال برگزاری بازی‌های این فصل از لیگ برتر تاکید کرد: فصل قبل هم بازی‌ها با فشردگی بالایی برگزار شد و در فصل پیش رو هم شرایط ویژه‌ای را در این خصوص داریم که تلاش‌مان بر این است که با وجود ترافیک زیاد بازی‌ها، برنامه‌ریزی خوبی را انجام دهیم.

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در خصوص الزام باشگاه‌های لیگ برتری به معرفی دو ورزشگاه برای میزبانی در بازی‌های خانگی‌شان تصریح کرد: ورزشگاه‌های معرفی شده از سوی باشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است و در صورتی که باشگاهی نتواند دو ورزشگاه را برای برگزاری بازی‌های خانگی‌اش معرفی کند، بازی‌های این تیم‌ها در صورت لزوم به استان‌های همجوارشان منتقل خواهد شد.

بهمنی در مورد شرایط ورزشگاه آزادی و تختی تهران برای میزبانی در فصل جدید گفت: طبق آخرین خبرها، ورزشگاه تختی تا نیم فصل آماده بهره‌برداری است و استادیوم آزادی هم در مراحل خوبی برای بازسازی قرار دارد.

وی با تاکید بر مصوبه شورای امنیت ملی برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: تا به امروز 5 ورزشگاه این امکان را دارند که پذیرای بانوان هوادار در فصل جدید باشد. بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و در صورت تصویب نهایی شورای امنیت ملی امکان حضور بانوان هوادار برای فصل جدید فراهم خواهد آمد.

۹۰۹۸