فوری/ جواب مثبت کاپیتان لیورپول به پیشنهاد الاتفاق

فوری/ جواب مثبت کاپیتان لیورپول به پیشنهاد الاتفاق

پایگاه خبری فوتبالی - جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول پیشنهاد الاتفاق را پذیرفته است و احتمالاً در فصل آینده شاگرد استیون جرارد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جوردن هندرسون، هافبک انگلیسی 33 ساله به عنوان یکی از اهداف اصلی تیم الاتفاق که توسط استیون جرارد اسطوره لیورپولی‌ها هدایت می‌شود، تبدیل شده و حالا یک پیشنهاد وسوسه انگیز از سوی الاتفاق دریافت کرده است. الاتفاق بعد از منصوب کردن استیون جرارد به عنوان سرمربی جدید، به این اسطوره لیورپول قول داد که بازیکنان مورد نظرش را خریداری کند و حالا او می خواهد چندتن از بازیکنانی که قبلاً در لیورپول بازی کرده‌اند را به عربستان بیاورد. 

به نقل از سایت گل و به ادعای فابریتزیو رومانو، هندرسون کاملاً با پیشنهاد جدید الاتفاق موافق کرده و حالا نوبت لیورپول است که با این باشگاه عربستانی به توافق برسد. هندرسون حتی جلسه‌ای با یورگن کلوپ داشته که در آن به این سرمربی آلمانی اعلام کرده که قصد ماندن در آنفیلد ندارد و می خواهد از این باشگاه جدا شود. 

هندرسون تا سال 2025 با لیورپول قرارداد دارد و به همین دلیل، قرمزهای بندرمرسی ساید بابت فروش هندرسون از الاتفاق پول می خواهند. فعلاً دو باشگاه در حال مذاکره هستند تا ببینند بهترین راه حل برای شرایط موجود چیست.

4416