رئال مادرید محکوم به خریدن امباپه است

رئال مادرید محکوم به خریدن امباپه است

پایگاه خبری فوتبالی - ویسنته دل بوسکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید می گوید که لوس بلانکوس باید هرچه سریع تر برای خرید کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پاریسن ژرمن اقدام کند.

به گزارش فوتبالی، آینده کیلیان امباپه در پاریسن ژرمن کاملاً مبهم است. او ماه پیش با ارسال نامه‌ای به ناصر الخلیفی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد و فصل آینده، آخرین فصل حضورش در پارک دو پرنس خواهد بود. البته این مسئله اصلاً به مذاق ناصر الخلیفی خوش نیامد و او به کیلیان امباپه دستور داده که قراردادش را تمدید کند، چون در غیر این صورت باید به فروش برسد. رئال مادرید مدت‌هاست به دنبال جذب کیلیان امباپه است، اما هنوز موفق به انجام این کار نشده و گفته می شود که پرز می خواهد قهرمان جام جهانی 2018 را در تابستان آینده به صورت رایگان به خدمت بگیرد. 

به نقل از مارکا، دل بوسکه گفت: "مادرید محکوم به آوردن بهترین بازیکنان جهان است و کیلیان امباپه یکی از همین بهترین‌هاست. من هیچ سناریو دیگری نمی توانم برای آینده کیلیان امباپه متصور شوم."

کیلیان امباپه اخیراً نیز به انتقاد از باشگاه پاریسن ژرمن و لیگ فرانسه پرداخته و معتقد است که با حضور در این کشور، نمی تواند به اهدافش برسد.

4416