سوال روز/ آیا تیمِ دوازدهم عربستان، حریفِ باکیفیتی است؟

سوال روز/ آیا تیمِ دوازدهم عربستان، حریفِ باکیفیتی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سپاهان معتقد است آخرین رقیب این تیم در اردوی ترکیه، تیم باکیفیتی است اما آمار و ارقام حکایت دیگری دارد.

به گزارش فوتبالی، امروز سپاهان در دیداری تدارکاتی به مصاف ابها عربستان خواهد رفت که طبق اعلام مهدی سلیمی مدیر این تیم، جدال با نماینده عربستان آخرین تقابل تدارکاتی شاگردان مورایس در کشور ترکیه خواهد بود.

نکته جالب توجه در خصوص این رقابت این است که سلیمی دیروز در مصاحبه‌ای از این حریف به‌عنوان تیمی با کیفیت یاد کرده است.  با این وجود اما حریف سپاهان در ازمیت ترکیه، تیمی پایین جدولی در لیگ عربستان است.

رقیب تدارکاتی سپاهان، با ارزش ۹.۳۳ میلیون یورویی‌ یکی‌از تیم‌های ارزشمند عربستان به شمار می‌رود که با میانگین سنی ۲۸ سال، تقریبا حریفی باتجربه هم هست. با این وجود ابها فصل قبلی لیگ عربستان را با رده دوازدهمی به پایان برده و تنها ۵ امتیاز تا سقوط به دسته پایین، فاصله داشته است.

این در شرایطی است که سپاهان کمتر از ۲ ماه دیگر باید در لیگ قهرمانان پا به رقابت بگذارد که رقبایی تا دندان مسلح انتظارش را می‌کشند. اگر هدف از اردوی ترکیه برای سپاهان، آمادگی برای آسیا است که دیدارهای تدارکاتی با چنین تیم‌هایی بعید است کمکی به این تیم بکند. باید از سرپرست جدیدالورود سپاهان هم پرسید آیا واقعا تیم ابها، یک تیم قوی است؟

۲۵۰۹