معارفه و رونمایی از خرید جدید بارسلونا (عکس)

معارفه و رونمایی از خرید جدید بارسلونا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی که حدود یک هفته پیش به طور رسمی به بارسلونا پیوسته بود، اکنون به طور رسمی در این باشگاه معارفه شد و از او رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، اینیگو مارتینز بازیکنی است که پس از به پایان رسیدن قراردادش با اتلتیک بیلبائو به عنوان یک بازیکن آزاد با بارسا قرارداد بست و راهی جمع آبی و اناری پوشان شد. این بازیکن 32 ساله یک مدافع وسط است و می تواند در کنار رونالد آرائوخو در قلب خط دفاعی آبی و اناری ها قرار بگیرد. در حقیقت مارتینز از سال 2018 در اتلتیک بیلبائو بوده است و وقتی که قراردادش با این تیم تمام شد دیگر تصمیم گرفت که راهی بارسلونا بشود و قرارداد جدیدی با اتلتیک بیلبائو به امضا نرساند.

با توجه به این که در این روز ها ورزشگاه نیوکمپ در حال تخریب و بازسازی است، مراسم معارفه اینیگو مارتینز در کمپ تمرینی بارسلونا برگزار شد. خوان لاپورتا، ریاست فعلی بارسلونا در این مراسم حضور داشت و به این ترتیب از خرید جدید خود رونمایی کرد.

بارسلونا در این تابستان همچنان به دنبال جذب یک هافبک دفاعی است و باید دید که علاوه بر ایلکای گوندوغان که جذب شده است، دیگر چه بازیکن دیگری به جمع آبی و اناری ها اضافه می شود.

1471