روایت باورنکردنی دله الی از دوران کودکی‌اش: از مورد تعرض قرار گرفتن تا فروش مواد مخدر

روایت باورنکردنی دله الی از دوران کودکی‌اش: از مورد تعرض قرار گرفتن تا فروش مواد مخدر

پایگاه خبری فوتبالی – دله الی در مصاحبه ای ناراحت کننده با گری نویل از اتفاقات دلهره آور کودکی اش پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، هافبک فعلی اورتون، که فصل گذشته را به صورت قرضی در بشیکتاش ترکیه گذراند، از گذراندن دوره‌های روان درمانی به دلیل اعتیاد به قرص خواب پس از بازگشت از ترکیه صحبت به میان آورد. هرچند اتفاقات تلخی درباره دوران کودکی این بازیکن 27 ساله رخ داده و او درباره چندین خاطره شوکه کننده و دردناک از دوران کودکی اش صحبت کرد.

" این چیزی است که من خیلی در موردش صحبت نکرده ام اما چند اتفاق وجود دارد که می‌تواند شما را کمی از این موضوع آگاه کند. من در سن 6 سالگی توسط دوست مادرم که زیاد در خانه ما بود مورد تعرض قرار گرفتم. مادر من به الکل اعتیاد داشت. بعد به آفریقا فرستاده شدم تا درس بخوانم و بعد دوباره به اینجا برگشتم. در سن 7 سالگی شروع به سیگار کشیدن کردم. در سن 8 سالگی به فروش مواد مخدر مشغول شدم. یک فرد مسن به من گفت که آن‌ها دوچرخه یک بچه را نمی‌گردند پس من با توپ فوتبالم دور می‌زدم و با خود مواد مخدر حمل می‌کردم. در سن 12 سالگی توسط یک مرد از پل آویزان شدم. در 12 سالگی به فرزند خواندگی گرفته شدم و از ان زمان به بعد با خانواده ای فوق‌العاده آشنا شدم. با توجه به کارهایی که آن‌ها برای من کردند، نمی‌توانستم آدمهایی بهتر از آن‌ها پیدا کنم."

او در ادامه گفت:" آن‌ها آدمهایی بودند که از طرف خدا فرستاده شدند، افراد فوق‌العاده ای بودند و بسیار به من کمک کردند. در ابتدا وقتی با آن‌ها زندگی می‌کردم سخت بود با آن‌ها ارتباط بگیرم. با خودم فکر می‌کردم برایشان آسان است از دست من خلاص شوند در نتیجه سعی کردم برایشان بهترین بچه ای که می‌توانم باشم. از 12 سالگی با آن‌ها بودم و در 16 سالگی به صورت حرفه ای فوتبالم را شروع کردم و همه چیز از آنجا شروع شد. همیشه نباید از تغییر ترسید. تغییر همیشه سخت است. وقتی اتفاقی برایتان میفتد که شرایط را دشوار می‌کند، می‌ترسید، ترس را احساس می‌کنید اما وقتی این احساس را دارید دقیقا زمانی است که باید به جنگ آن بروید."

2102