واکنش رئال مادرید به اتهامات مالی وارده که می‌تواند منجر به محرومیت این باشگاه شود

واکنش رئال مادرید به اتهامات مالی وارده که می‌تواند منجر به محرومیت این باشگاه شود

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه رئال مادرید اتهاماتی که به علت تخلفات مالی توسط رسانه‌های بریتانیایی به این باشگاه وارد شده را رد کرد.

به گزارش فوتبالی، پیشتر گزارشی در این هفته لوس بلانکوس را به عدم حسابرسی درباره 122 میلیون یورو از 135 میلیون یورو مربوط به ” سایر هزینه های عملیاتی " متهم کرد که ادعا می‌کرد توافق آینده نگرانه با گروه سهام خصوصی Providence  ممکن است به گزارش های مالی غلط منجر شده باشد.

اگر این ادعا اثبات شود رئال مادرید در خطر نقض قوانین مالی یوفا قرار خواهد گرفت. در حالی که مسئولان رئال مادرید علنا به این اتهامات واکنش نشان نداده اند، افرادی از داخل باشگاه در صحبت با رسانه‌های مارکا و کادنا کوپه هرگونه اقدام خلاف قانون توسط این باشگاه را انکار کرده اند. این افراد ادعا کرده اند که هزینه مذکور 122 میلیون یورویی بدون توضیح نیستند اما جزئیات دیگری از این موضوع بروز نداده اند. 

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی فعال بوده است و قبل از نهایی کردن انتقال 17.5 میلیون یورویی آردا گولر، با مبلغ 103 میلیون یورو جود بلینگام را به برنابئو آورده بود؛ همچنین خوزه‌ لو مهاجم کهنه اسپانیول نیز با انتقالی قرضی به رئالی‌ها اضافه شده بود. در کل طول تابستان صحبت‌هایی درباره انتقال امباپه به رئال مادرید در جریان بوده است اما رئال مایل نیست تا مبلغ هنگفتی را برای بازیکنی که به سال آخر قراردادش وارد شده و میلی به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن ندارد، پرداخت کند.

2102