الاتحاد به دنبال یک زوج شگفت انگیز: فابینیو - کانته

الاتحاد به دنبال یک زوج شگفت انگیز: فابینیو - کانته

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ عربستان همچنان پرقدرت ترین لیگ در نقل و انتقالات تابستانی بوده است.

به گزارش فوتبالی، نشریه اتلتیک حالا گزارش داده است که الاتحاد برای خرید فابینیو ستاره برزیلی لیورپول دست به کار شده است. در حقیقت این تیم با زوج کانته - فابینیو می تواند صاحب یکی از قدرتمندترین خط هافبک های فوتبال جهان شود چرا که هر دوی آنها بازیکنانی جنگنده و سرعتی هستند که عملا کار را برای رقبا در میانه زمین بسیار دشوار خواهند کرد.

اتلتیک گزارش داده است که الاتحاد حاضر شده تا برای خرید فابینیوی 29 ساله مبلغ 50 میلیون پوند به لیورپول بپردازد.  البته کلوپ دوست ندارد که یکی از بازیکنان کلیدی تیمش را در میانه زمین به سادگی از دست بدهد اما دریافت چنین مبلغی برای بازیکنی که به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود، مبلغ قابل توجهی است.

البته فابینیو تنها ستاره لیورپول نیست که ممکن است به عربستان برود. فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق توانسته جردن هندرسون کاپیتان لیورپول را راضی کند و این بازیکن خودش را برای حضور در لیگ عربستان آماده می کند. به نظر می رسد که یکی از اهداف جدی عربستانی ها در این تابستان، جذب ستارگان لیگ انگلیس بوده که تا کنون کمابیش در هدفشان موفق بوده اند.

4125