تمجید هافبک سال گذشته لیورپول از ژاوی هرناندز

تمجید هافبک سال گذشته لیورپول از ژاوی هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور ملو هافبک یوونتوس به تمجید از ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا پرداخت و همچنین اعلام کرد که برای تمرینات پیش فصل آماده است و در بهترین وضعیتش قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، آرتور ملو در سال 2018 پس از درخشش در لباس گرمیو با رقم 31 میلیون یورو به بارسلونا پیوست، اما در سال 2020 با میرالم پیانیچ در یوونتوس معاوضه شد و در فصل 2022-23 به صورت قرضی در لیورپول بازی کرد. البته در طول فصل گذشته، آرتور بیشتر بازی‌های فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد. 

حالا او به اسپورت گفت: "در حال حاضر، شرایط بسیار خوبی دارم. از نظر فیزیکی و ذهنی در بهترین حالتم هستم و آمده‌ام که در فصل جدید، توانایی و مهارتم را اثبات کنم. فصل جدید برای من بسیار مهم است و بی صبرانه منتظر شروع آن هستم. البته، هرکسی پروژه‌های خودش را دارد، اما من بیشتر به کوتاه مدت فکر می کنم."

آرتور در ادامه راجع به احتمال بازگشتش به بارسلونا گفت: "من ژاوی را به عنوان یک مربی تحسین می کنم، به نظرم کار فوق العاده‌ای انجام داده و توانسته تصویر خدشه دار شده بارسلونا را ترمیم کند. تیمش بازی خوبی به نمایش می گذارد، مالکانه بازی می کند و هجومی است. دوست دارم روزی زیر نظر او بازی کنم."

4416