نظر آرنولد راجع به 2 خرید جدید لیورپول

نظر آرنولد راجع به 2 خرید جدید لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد به تمجید از دو هافبک تازه وارد لیورپول، الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای پرداخت.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ پس از نمایش بسیار ضعیف لیورپول در فصل 2022-23 و به اتمام رساندن فصل در رده پنجم و از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، به خوبی فهمید که یکی از مشکلات اصلی تیمش، خط هافبک است و باید برای آن راه حلی پیدا کند. البته سرمربی سابق دورتموند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خیلی زود دست به کار شد و توانست الکسیس مک آلیستر را با رقم 35 میلیون پوند از برایتون و دومینیک سوبوسلای را با 60 میلیون پوند از لایپزیش خریداری کند. 

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، آرنولد راجع به این دو خرید گفت: "عجب بازیکنانی! برای باشگاه خیلی هیجان زده هستم. همیشه وقتی بازیکنان جدیدی می خریم، هیجان زده می شوم تا ببینم چگونه خودشان را با تیم وفق می دهند. مطمئنم که آن دو نفر تاکنون فهمیده‌اند باشگاهلیورپول مثل یک خانواده است. رختکن خوبی داریم. کار ما این است که به تمرینات بیاییم، بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و نتایج مناسبی بگیریم. از بازیکنان جدید می خواهیم که سخت تلاش کنند و برای تیم فداکاری انجام دهند. مطمئنم که این دو نفر، کارشان را به نحو احسن انجام خواهند داد."

4416