مسی، اینتر میامی را از بدترین دوران تاریخش نجات می‌دهد؟

مسی، اینتر میامی را از بدترین دوران تاریخش نجات می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی یکشنبه آینده به عنوان بازیکن جدید اینتر میامی معارفه خواهد شد آن هم در حالی که این تیم، بدترین روند تاریخ کوتاه مدتش را در لیگ آمریکا تجربه می کند.

به گزارش فوتبالی، مسی به همراه بوسکتس و شاید آلبا راهی فلوریدا خواهد شد و باید تلاش کند تا تیمی را نجات بدهد که شرایط وحشتناکی دارد و در قعر جدول کنفرانس شرق لیگ آمریکا جا خوش کرده است. 

اینتر میامی در ده بازی متوالی در لیگ آمریکا پیروز نشده است و آخرین برد آنها به 23 اردیبهشت برمی گردد که مقابل نیو انگلند روولوشن با نتیجه دو بر یک پیروز شدند و بعد از آن روند هفت شکست متوالی برای آنها در لیگ آمریکا آغاز شد (مقابل نشویل، اورلاندو سیتی، مونرئال، نیویورک ردبولز، دی سی یونایتد، نیو انگلند روولوشون و فیلادلفیا یونیون). اینتر میامی در سه بازی اخیرش مقابل آستین، کلمبوس کرو و دی سی یونایتد به تساوی رسیده اما با این وجود همچنان در قعر جدول قرار دارند. تیم جدید مسی در 21 بازی فصلش فقط پنج پیروزی داشته و فقط 18 امتیاز کسب کرده است. در میان کل تیم های آمریکایی فقط کلورادو رپیدز با 17 امتیاز در کنفرانس غرب از انها ضعیف تر کار کرده است. 

البته اینتر میامی در میان این نتایج ضعیف در لیگ امریکا دو پیروزی در مقابل نشویل و بیرمنگام در مسابقات اوپن کاپ کسب کرد و به نیمه نهایی بازیها راه پیدا کرد. آنها باید در تک بازی در نیمه نهایی در روز دوم مرداد مقابل سینسیناتی قرار بگیرند. در همان روز، هیوستون دینامو و رئال سالت لیک، نیمه نهایی دیگر را برگزار می کنند.

اینتر میامی البته از زمان شروع کار خود در فوتبال امریکا در سال 2020، مسیر چندان جالبی را نداشته است. آنها در اولین فصل تاریخشان با پنج پیروزی متوالی، به بدترین تازه وارد تاریخ فوتبال امریک تبدیل شدند اما با این وجود در این فصل برای اولین بار در تاریخشان به روند هفت شکست متوالی و ده بازی متوالی بدون برد رسیدند. 

4125