درخواست جالب ژیرونا از بارسلونا در مورد هافبک باتجربه

درخواست جالب ژیرونا از بارسلونا در مورد هافبک باتجربه

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر به نظر می رسد که شانسی برای انتقال اوریول رومئو اژیرونا به بارسلونا وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی، پره گواردیولا رئیس هیئت مدیره باشگاه ژیرونا گفته که به زودی قرار است که در این باره با ماتئو آلمنی، مدیر ورزشی بارسا صحبت کند. او گفت که اولین صحبت ها در مورد این بازیکن، 17-18 روز انجام شده اما تا کنون خبری از مذاکره یا پیشنهاد رسمی نبوده است. 

در حقیقت ژیرونا نمی خواهد اوریول رومئو را از دست بدهد و گواردیولا در این باره گفت :" اگر بارسلونا می خواهد به ما لطفی بکند، خواهش می کنیم که اوریول را نخرند! در حال برنامه ریزی ترکیب فصل آینده مان هستیم و اوریول بخشی از برنامه های ماست. او بازیکن بسیار مهمی برای ماست، اگر قرار باشد که بیایند و او را بخرند، هیچ لطفی به ما نکرده اند."

مشخص نیست که صحبت های ژیرونا برای این است که جلوی چانه زنی بارسلونا را بگیرند یا نه. در حقیقت رقم فسخ قرارداد رومئو ده میلیون یوروست که بارسلونا سخت در تلاش است تا تخفیف بگیرد و قیمت را پایین بیاورد. بارسایی ها اعتقاد دارند که رومئو که محصول آکادمی خودشان بوده، بهترین جایگزین برای بوسکتس در فصل آینده خواهد بود.

گواردیولا البته می گوید که آنها هیچ مشکلی با باشگاه کاتالان ندارند. وی اظهار داشت :" از تمایل بارسا به اوریول ناراحت نیستیم. هر کسی کاری را انجام می دهد که تصور می کند برای باشگاهش بهتر است. ما در حال برنامه ریزی برای باشگاه خودمان هستیم و با بودجه محدودمان کار مشکلی داریم. ما کار خودمان را می کنیم و بقیه هم کار خودشان را می کنند."

4125