رسمی؛ جواهر برزیلی، سومین خرید بارسلونا

رسمی؛ جواهر برزیلی، سومین خرید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا پس از مدتها مذاکره بالاخره ویتور روکه را به خدمت گرفت و این مهاجم 18 ساله راهی نیوکمپ خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، روکه در ژانویه به بارسلونا خواهد پیوست و تا آن زمان در اتلتیکو پارانائنزه خواهد بود. بارسا برای خرید روکه 30 میلیون یورو نقد به علاوه 31 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد می پردازد. او تا فصل 31-2030 با بارسلونا قرارداد می بندد و رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یورو خواهد بود.

بارسلونا با توجه به آینده درخشان روکه و مشتریان پرشمارش نمی خواست ریسک کند و این مهاجم را به خدمت گرفت. بارسلونا درخواست پارانائنزه و اسکولاری سرمربی این تیم را پذیرفت و اجازه داد که روکه تا نیم فصل در برزیل بماند. در واقع فصل فوتبال برزیل در ژانویه به اتمام می رسد و به همین خاطر روکه تا آن زمان در پارانائنزه خواهد ماند.

روکه که در پست مهاجم نوک بازی می کند، توان حضور در دو جناح خط حمله را دارد و در این فصل در 30 بازی پانزده گل و شش پاس گل داشته است. ژآوی برای خرید این بازیکن چراغ سبز نشان داده است.

بارسلونا با موکول کردن خرید روکه به  زمستان، زمان کافی برای خلوت کردن ترکیبش و کاهش سقف دستمزد خود خواهد داشت و حالا آنها می توانند روی تقویت پست های دیگر تمرکز کنند: هافبک دفاعی به علاوه هافبک میانی.

روکه بارها گفته بود که رویایش پیوستن به بارسلونا است و حالا به خواسته اش رسیده است. روکه سومین خرید فصل بارسلونا پس از گوندوغان و اینیگو مارتینز به شمار می رود. بارسلونا در بیانیه خود اعلام کرده که روکه در تابستان 2024 به آنها ملحق می شود اما منابع نزدیک به این باشگاه گزارش داده اند که آنها با خلوت کردن ترکیبشان در هفته های آینده، برای جذب روکه در زمستان جا باز خواهند کرد.

4125