مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا راهی لیگ قطر شد

مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا راهی لیگ قطر شد

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو مورنو راهی فوتبال قطر شد. مهاجم اسپانیایی پس از سقوط لیدز چاره ای جز جدایی نداشت چرا که تیم انگلیسی به او اعلام کرد که ازاد است تا به تیمی برود که حاضر به پرداخت دستمزدش شود.

به گزارش فوتبالی، باشگا ههای مختلفی در لالیگا برای جذب رودریگو مورنو تماس گرفته بودند اما در نهایت این مهاجم تصمیم گرفت که راهی لیگ قطر شود و قراردادی سه ساله را با باشگاه الریان به امضا رساند. 

در حقیقت این بازیکن پیشنهادهایی برای حضور در لیگ انگلیس هم دریافت کرده بود اما پیشنهاد قطری ها از نظر این بازیکن و پدرش غیرقابل رد کردن بود. بدین ترتیب رودریگو مورنو فوتبالش را در باشگاه الریان قطر ادامه خواهد داد.  رودریگو امروز تست پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و به زودی به عنوان خرید جدید قطری ها معارفه خواهد شد. الریان در حال حاضر دو بازیکن سرشناس دیگر یعنی تیاگو مندس و سفیان بوفال را هم در اختیار دارد. خامس رودریگز تجربه بازی در الریان را داشته است و هدایت این تیم نیز به عهده لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق موناکو است. 

رودریگو تجربه حضور در جام جهانی روسیه را داشت اما در سالهای اخیر جایگاهش را در تیم ملی اسپانیا از دست داد. او حالا تصمیم گرفته که مثل ستارگان سابق فوتبال اسپانیا نظیر کاسورلا، ژاوی و رائول راهی فوتبال قطر شود.

4125