بازی دوستانه پرسپولیس و همان عبدی همیشگی (عکس)

بازی دوستانه پرسپولیس و همان عبدی همیشگی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جوان پرسپولیس عادت خود در بازی‌های دوستانه را ترک نکرد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در حالی اولین بازی دوستانه خود در اردوی پیش فصل را با نتیجه 7 بر صفر مقابل شمس آذر قزوین به پیروزی رسید که این مسابقه با برتری مطلق شاگردان یحیی گل محمدی و درخشش مهدی عبدی همراه بود. عبدی در همان نیمه اول بازی 4 گل از 5 گل تیمش را زد تا نقشی کلیدی در رقم خوردن این نتیجه داشته باشد.

البته این موضوع برای هواداران پرسپولیس تازگی ندارد چرا که آنها به درخشش مهدی عبدی در دیدارهای دوستانه عادت کرده‌اند. این بازیکن در اردوی پیش فصل سال گذشته هم چنین نمایشی داشت اما در طول فصلی که گذشت کمتر فرصت بازی پیدا کرد و حالا باید دید شرایط او برای فصل جدید چگونه خواهد بود.

این در حالی است که مهدی عبدی تابستان امسال تا آستانه جدایی از پرسپولیس هم پیش رفت اما در نهایت در جمع قرمزها ماندنی شد و حالا با توجه به فسخ قرارداد لئاندرو پریرا و پیوستن عیسی آل کثیر به سپاهان، او شانس ویژه‌ای دارد تا هر طور شده خود را به تفکرات یحیی گل‌محمدی تحمیل کند. 

ناگفته نماند این مهاجم جوان که در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل زد و تا به امروز تنها گلزن این تیم در تاریخ ادوار فینال لیگ قهرمانان آسیا است، می‌تواند در فصل رویاپردازی آسیایی قرمزها به کار این تیم بیاید.

6442