خاطره جالب ستاره سابق چلسی از فرگوسن بعد از دور زدن منچستریونایتد

خاطره جالب ستاره سابق چلسی از فرگوسن بعد از دور زدن منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - جان اوبی میکل هافبک نیجریه‌ای سابق چلسی خاطره جالبی از سرالکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد تعریف می کند. 

به گزارش فوتبالی، جان اوبی میکل در سال 2006 از لین اوسلو به چلسی پیوست و توانست به همراه این باشگاه به افتخارات زیادی از جمله 4 قهرمانی در جام حذفی، 2 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 و یک قهرمانی در لیگ اروپا به دست آورد. اوبی میکل در سال 2006 به صورت رسمی با منچستریونایتد و الکس فرگوسن برای پیوستن به این باشگاه به توافق رسیده بود، اما در یک چرخش ناگهانی به چلسی پیوست. 

میکل راجع به آن روزها می گوید: "در بازی منچستریونایتد مقابل چلسی، فرگوسن را دیدم. من از رختکن بیرون آمدم و در گوشه، فرگوسن را دیدم که از در بیرون می آید و واقعاً ترسیدم. یادم نمی آید چه اتفاقی افتاد، فکر می کنم به من نگاهی انداخت و رد شد. او شروع به جویدن آدامسش کرد و رفت و حتی یک کلمه حرف هم نزد. من واقعاً ترسیده بودم."

"صحنه ترسناکی بود. من چند بار دیگر نیز او را ملاقات کردم و ما شروع به صحبت کردن راجع به اتفاقات سال 2006 کردیم و به نظر می رسید که سرالکس مرا بخشیده و آن قضیه را فراموش کرده است."

4416