سرمربی جدید النصر: رونالدو هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

سرمربی جدید النصر: رونالدو هنوز یکی از بهترین بازیکنان دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس کاسترو سرمربی جدید النصر معتقد است که کریستیانو رونالدو هنوز در میان بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، النصر چند هفته به دنبال جذب یک مربی باکیفیت برای تیمش بود. آن‌ها خرج‌های زیادی در چند ماه اخیر انجام داده‌اند و می خواهند با این تیم گران به افتخارات زیادی در سطح عربستان و آسیا برسند. النصر برای به خدمت گرفتن لوئیس کاسترو به توافق کامل رسید و این سرمربی سابق شاختار دونتسک بعد از ترک بوتافوگو به النصر پیوست. گفته می شود که کاسترو کاملاً جذب پروژه النصر شده و می خواهد به پیشرفت النصر و فوتبال عربستان کمک کند. 

به نقل از سایت گل، کاسترو راجع به همکاری با کریستیانو رونالدو ستاره سابق تیم‌های منچستریونایتد، یوونتوس و رئال مادرید گفت: "مربی ستاره‌های بزرگ بودن، یک نعمت است. او هنوز جزو بهترین بازیکنان دنیاست. اسم رونالدو در تاریخ فوتبال ثبت شده است، پس کار کردن با چنین بازیکنی قطعاً یک افتخار بزرگ برای من است. النصر تیم خوبی برای فصل آینده بسته و امیدوارم به اهداف خود برسیم."

النصر در فصل گذشته در همه رقابت‌ ها ناکام ماند. آن‌ها در لیگ عربستان بعد از الاتحاد دوم شدند که باعث اخراج رودی گارسیا نیز شد. 

رونالدو فعلاً در تعطیلات به سر می برد، اما در همین هفته به تمرینات النصر بازخواهد گشت.

4416