پیروزی سپاهان مقابل الکویت در دیدار تدارکاتی

پیروزی سپاهان مقابل الکویت در دیدار تدارکاتی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سپاهان در حاشیه اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود در سومین دیدار تدارکاتی مقابل تیم الکویت به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر امروز از ساعت ۱۸ امروز در دیدار تدارکاتی مقابل الکویت کویت به میدان رفت. این تیم در سوپرلیگ کویت بازی می‌کند و فصل گذشته قهرمان لیگ کویت شده بود.

در این دیدار که در حاشیه اردوی پیش‌فصل سپاهان در کشور ترکیه برگزار شد، ژوزه مورایس از ابتدای نیمه نخست بازی از بازیکنان جوان خود استفاده کرد تا به آمادگی آن‌ها بیفزاید.

سپاهان در این دیدار به دنبال ارتقای آمادگی بازیکنان خود بود و مقابل قهرمان کویت، آمادگی بازیکنان خود را مورد واکاوی قرار داد.

طلایی‌پوشان در دقیقه ۱۰ بازی توسط فرشاد احمدزاده صاحب گل شدند اما داور مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد. 

سپاهان در نیمه نخست بازی حملات خود را ادامه داد و در دقیقه ۲۹ ضربه میلاد زکی‌پور به تیرک دروازه خورد.

در دقیقه ۳۰ مسابقه گل زیبای رامین رضاییان باز هم توسط داور آفساید اعلام شد تا طلایی‌پوشان در نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

سپاهان در نیمه دوم نیز دو بار توسط شهریار مغانلو و امید نورافکن صاحب موقعیت شد اما با درخشش دروازه‌بان تیم الکویت این موقعیت‌ها درون دروازه نرفت.

در دقیقه ۷۱ مسابقه اما آریا یوسفی با پاس محمدجواد حسینی‌نژاد برای تیم اصفهانی گلزنی کرد تا سپاهان این دیدار تدارکاتی را با پیروزی به پایان برساند.

محمد قربانی در این مسابقه از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

تیم سپاهان روزانه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر به تمرین می‌پردازد و دو دیدار تدارکاتی ابتدایی خود را نیز با پیروزی‌های پرگل به پایان رسانده است.

2636