دوایت یورک: منچستر یونایتد برای جذب کین باید مانند یک باشگاه بزرگ رفتار کند

دوایت یورک: منچستر یونایتد برای جذب کین باید مانند یک باشگاه بزرگ رفتار کند

پایگاه خبری فوتبالی – دوایت یورک اسطوره منچستر یونایتد اعتقاد دارد که این تیم باید مانند یک باشگاه بزرگ رفتار کند و هر کاری لازم است برای جذب هری کین در این تابستان انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، یورک اعتقاد دارد که جذب کاپبتان تبم ملی انگلیس انتقالی بسیار با ارزش برای یونایتد خواهد بود. اریک تن هاخ بی صبرانه به دنبال جذب مهاجمی با کیفیت برای ترکیب تیمش است و منچستریونایتد نیز در اوایل تابستان مذاکراتی را با تاتنهام انجام داد تا موضع این تیم برای فروش هری کین را بسنجد. دنیل لوی این موضوع را آشکار ساخت که مایل نیست تا به هیچ گونه پیشنهادی برای مهاجم تیم خود که اواخر این ماه 30 ساله خواهد شد و یک سال دیگر با اسپرز قرارداد دارد، گوش دهد.

دوایت یورک درباره این موضوع گفت:" اگر هری کین به بایرن مونیخ برود، اوضاع خط حمله یونایتد مرا نگران خواهد کرد. نوک خط حمله احتمالا دلیل اصلی شکست ما در نزدیک شدن به منچستر سیتی است. شما نمی‌توانید بدون یک مهاجم شماره 9 واقعی بازی کنید حتی با وجود بازی تیم پپ گواردیولا با پست شماره 9 کاذب، جایگاه مهاجم در لیگ انگلیس یک سنت قدیمی است. ما زمانی که فرصتش را داشتیم و سولشر هدایت تیم را بر عهده داشت باید 150 میلیون پوند برای جذب ارلینگ هالند هزینه می‌کردیم اما هزینه های دیگری برای پست های دیگر انجام دادیم و این اتفاق درباره هری کین هم می‌تواند رخ دهد. نمی‌گویم که باید برای کین 150 میلیون پوند پرداخت کرد اما منچستر یونایتد باید مانند یک باشگاه بزرگ رفتار کند و این معامله را انجام دهد. بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است و در نتیجه یونایتد باید هرکاری که برای انجام این معامله لازم است انجام دهد و کین را جذب کند. همه ما می‌دانیم که او چه چیزهایی به باشگاه اضافه می‌کند و این موضوع قیمت ندارد."

2102