رئیس ناپولی: اگر ناصر الخلیفی 200 میلیون یورو پیشنهاد دهد، ما آماده‌ایم

رئیس ناپولی: اگر ناصر الخلیفی 200 میلیون یورو پیشنهاد دهد، ما آماده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی – رئیس باشگاه ناپولی اعتقاد دارد تنها یک باشگاه اروپایی قادر است تا ویکتور اوسیمهن را در این تابستان جذب کند.

به گزارش فوتبالی، اوسیمهن فصل پیش در طول دوره درخشانی که با تیم ناپولی گذراند موفق شد تا 31 بار برای تیمش گلزنی کند که همین امر باعث شد تا او در رادار بسیاری از تیم‌هایی اروپایی قرار بگیرد. منچستر یونایتد که در این تابستان به دنبال جذب یک مهاجم نوک با کیفیت است او را به عنوان یکی از گزینه‌های خود قرار داده است در حالی که چلسی نیز علاقه مند است تا او را به استمفورد بریج بیاورد، همچنین بایرن مونیخ نیز که به دنبال جذب یک گزینه بلند مدت برای خط حمله خود است این بازیکن نیجریه ای را زیر نظر دارد.

ناپولی که پس از تصمیم اسپالتی مبنی بر فاصله گرفتن یک ساله از فوتبال پس از کسب اسکودتو در فصل گذشته، رودی گارسیا را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرده آماده است تا در مقابل پیشنهادهای تیم های بزرگ اروپایی برای اوسیمهن مقاومت کند اما قطعا از دریافت پیشنهادهای نجومی بدش نمی‌آید.

اما دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی اصرار دارد که تنها پاری سن ژرمن که شاید نیاز داشته باشد جانشین امباپه را پیدا کند، تنها تیمی است که می‌تواند از پس خرید اوسیمهن بر بیاید. او در این باره گفت:" تنها باشگاهی که می‌تواند ویکتور اوسیمهن را بخرد پاری سن ژرمن است. اگر ناصر الخلیفی بخواهد پیشنهادی در حدود 200 میلیون یورو بفرستد ما آماده ایم و خواهیم دید چه پیش می‌آید. من شخصا فکر می‌کنم که ویکتور اینجا خواهد ماند. اگر پیشنهاد دیوانه کننده ای به ما برسد آن وقت یک فکری برای آن می‌کنیم و می‌توانیم بازیکنان با استعداد دیگری پیدا کنیم. نگران نباشید اینجا شور و حال آتزوری است که قلب‌های مارا بر انگیخته می‌کند."

2102