شش چهره جدیدی که در این تابستان به پاریسن ژرمن اضافه شدند(عکس)

شش چهره جدیدی که در این تابستان به پاریسن ژرمن اضافه شدند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن در این تابستان تغییر و تحولاتی چشمگیر و قابل توجه داشت و ترکیب این تیم برای فصل جدید تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، شاید مهم ترین تغییر پاری سن ژرمن این بود که لیونل مسی پس از این که قراردادش با پی اس جی تمام شد دیگر قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا نرساند و تصمیم گرفت که تیم پاریسی را ترک کند و راهی اینترمیامی در فوتبال آمریکا شود. از سوی دیگر سرخیو راموس هم قرارداد جدیدی با پی اس جی نبست و این تیم را ترک کرد.

کریستف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن هم از این تیم برکنار شد و لوییز انریکه به جای او به عنوان سرمربی پاریسن ژرمن انتخاب شد و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود.

پاریسن ژرمن میلان اشکرینیار را که یک مدافع وسط 28 ساله است به جای سرخیو راموس جذب کرد. از سوی دیگر لوکاس هرناندز 27 ساله را هم به خدمت گرفت. این تیم مارکو آسنسیو را که قراردادش با رئال مادرید به پایان رسیده بود را هم جذب کرد. مانوئل اوگارته که یک هافبک دفاعی 22 ساله است و کانگ این لی که یک هافبک هجومی و وینگر 22 ساله اهل کشور کره جنوبی است نیز دیگر خرید های پی اس جی در این تابستان هستند.

1470