منچسترسیتی در آستانه ربودن مدافع آینده‌دار منچستریونایتد

منچسترسیتی در آستانه ربودن مدافع آینده‌دار منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در آستانه جذب هریسون پارکر مدافع آینده دار منچستریونایتد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که پارکر در آستانه انتقال به منچسترسیتی است. این مدافع 16 ساله از سال 2021 در یونایتد حضور دارد. او پی شاز آن در آکادمی آرسنال توپ می زد.  منچسترسیتی حالا در آستانه جذب این بازیکن انگلیسی قرار دارد. رومانو اعلام کرده است که به زودی انتقال به نتیجه می رسد و تلاش های یونایتد برای امضای قرارداد نتیجه ای نداشته است. 

رومانو گزارش داده است که سیتی توانسته چهار باشگاه بزرگ لیگ انگلیس را شکست بدهد و توانسته یکی از جواهرات آکادمی منچستریونایتد را برباید. یونایتد ماه گذشته دو بازیکن آکادمی منچسترسیتی یعنی جک و تایلر فلچر را به خدمت گرفته بود و حالا سیتی می خواهد با خرید پارکر از آنها انتقام بگیرد. 

پارکر فصل گذشته یک بازی در تیم زیر 18 سال منچستریونایتد انجام داد و حالا در سن 17 سالگی می تواند تجربه جالب حضور در آکادمی های آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی را به دست بیاورد.

سال ایساکسون هرست مربی رده های پایه در خاطره ای از هریسون گفته بود:" او در سن 12 سالگی پیش من آمد. در آن زمان اعتماد به نفس نداشت و پدرش از من خواست تا با او کار کنم تا در زمینه کار با توپ بهتر شود. حالا پس از چندین سال به یکی از تکنیکی ترین مدافعان میانی فوتبال انگلیس تبدیل شده است."

4125