بازیکن ژاپنی تا سن 57 سالگی قراردادش را تمدید کرد!

بازیکن ژاپنی تا سن 57 سالگی قراردادش را تمدید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - کازویوشی میورا بازیکن پر سن و سال ژاپنی در حالی که 56 سال سن دارد و مسن ترین بازیکن حال حاضر فوتبال دنیا به شمار می رود، قراردادش را با تیم اولیویرنسه در لیگ دسته دو پرتغال برای یک سال دیگر تمدید کرد و بدین ترتیب تا 57 سالگی به فوتبال ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرتغالی در بیانیه ای اعلام کرد که "کینگ کازو" در فصل آینده همچنان بخشی از این تیم در شمال کشور پرتغال خواهد بود. او در ژانویه گذشته قرضی از یوکوهاما راهی فوتبال پرتغال شد. مالکیت هر دو باشگاه یوکوهاما و اولیویرنسه متعلق به گروه "اونودرا" است. 

اسطوره فوتبال ژاپن در فصل گذشته فقط 27 دقیقه در سه بازی به میدان رفت اما با این وجود به یک اسطوره میان هواداران تیمش تبدیل شد و هر بار که وارد زمین می شد، به شدت مورد تشویق و حمایت قرار می گرفت. 

میورا حالا آماده سی و هشتمین فصل دوران فوتبالش می شود که نام خود را در کتاب رکوردهای تاریخ فوتبال پرتغال ثبت کرده است چرا که در حال حاضر رکورد مسن ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال را از آن خود کرده است. وی در آخرین بازی خود برای اولیویرنسه 20 دقیقه به میدان رفت که بازوبند کاپیتانی را دریافت کرد و عنوان بهترین بازیکن میدان را هم به دست آورد.

میورا که در سال 1967 در شیزوکا متولد شده، دوران فوتبالش را در دهه 1980 در برزیل آغاز کرد و در تیم هایی نظیر سائوپائولو، سانتوس و پالمیراس بازی کرد. وی تجربه بازی در تیم جنوا در ایتالیا، زاگرب کرواسی، ویسل کوبو و یوکوهاما را دارد. میورا در تیم ملی ژاپن نیز در 91 بازی خود 51 گل زده و در سال 1992 فاتح جام ملت های آسیا شده است.

4125