پی‌اس‌جی به دنبال خرید دو ستاره پرتغالی

پی‌اس‌جی به دنبال خرید دو ستاره پرتغالی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی کم کم خود را برای فروش امباپه آماده می کند که در صورت رفتن این بازیکن باید چند بازیکن قابل اعتماد برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی، یکی از گزینه های پی اس جی این است که دو تن از ستارگان حال حاضر فوتبال پرتغال را به خط حمله خود اضافه کنند : ژائو فلیکس و گونسالو راموس.

فوتبال ترنسفرز گزارش داده است که پاریسی ها شرایط خرید هر دو بازیکن را زیر نظر دارند. فلیکس دوشنبه در تمرین اتلتیکو حضور داشت اما جایی در برنامه های سیمئونه ندارد. اتلتیکو به دنبال درآمدزایی از ستاره 23 ساله است. ژائو در شش ماه اخیر قرضی به چلسی رفت که در این تیم نیز نتوانست دوران موفقی داشته باشد. گونسالو راموس 22 ساله جدیدترین ستاره فوتبال پرتغال به شمار می رود. این بازیکن فصل درخشانی را در تیم ملی پرتغال داشت و در جام جهانی قطر نیز درخشید تا باشگاه های زیادی به دنبال خریدنش باشند و حالا پی اس جی می تواند به مقصد جدید این بازیکن مبدل شود. 

رابطه مدیران پی اس جی با ژرژ مندس ایجنت سرشناس پرتغالی خیلی خوب است. وکالت هر دو بازیکن به عهده مندس است و این وکیل می تواند دو ستاره حال حاضر فوتبال پرتغال را به پرچمداران آینده پی اس جی تبدیل کند.

4125