گالاتاسرای به دنبال خرید هافبک ناراضی لیورپول

گالاتاسرای به دنبال خرید هافبک ناراضی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - تیاگو آلکانتارا در لیورپول به علت مصدومیت های پرشمار نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و حالا در فاصله یک سال به اتمام قراردادش در تلاش است تا مقصد جدیدی برای خود پیدا کند و از تیم کلوپ جدا شود.

به گزارش فوتبالی، تیاگو می داند که با خریدهای لیورپول در خط هافبک، شانس چندانی برای بازی کردن در فصل آینده نصیبش نمی شود. این هافبک اسپانیایی در حال بررسی گزینه های مختلف است که به نظر می رسد که گالاتاسرای محتمل ترین گزینه او باشد.

گالاتاسرای پس از قهرمانی در لیگ ترکیه می خواهد با تمام قوا در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حاضر شود. آنها برای خرید مائورو ایکاردی از پی اس جی به توافق رسیده اند و حالا می خواهند که با خرید تیاگو، خط هافبک تیمشان را هم تقویت کنند و یکی از بهترین هافبک های دهه اخیر فوتبال اروپا را به خدمت بگیرند. تیاگو که تجربه حضور در بارسلونا و بایرن مونیخ را هم در کارنامه اش دارد، با حضور در گالاتاسرای می تواند تجربه جدیدی به دست بیاورد و تلاش کند تا مسیر فوتبالش را احیا کند. 

تیاگو اخیرا با حذف اسم لیورپول از صفحاتش در شبکه های اجتماعی خبرساز شده بود و به نظر می رسد که عزمش برای ترک تیم کلوپ کاملا جدی است.

4125