بازیکنی که در سه فینال پیاپی برای آرژانتین گلزنی کرد

بازیکنی که در سه فینال پیاپی برای آرژانتین گلزنی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آنخل دی ماریا، ستاره 35 ساله تیم ملی آرژانتین که به تازگی به تیم بنفیکا در فوتبال پرتغال پیوسته است، تاثیر زیادی در جام های ملی لیونل مسی و قهرمانی های تیم ملی آرژانتین در تورنمنت های مختلف داشته است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین از سال 2021 تاکنون در سه تورنمنت ملی به قهرمانی رسیده است و سه جام ملی را بالای سر برده است. اولین جام، کوپا آمه ریکا 2021 بود؛ جایی که در فینال آن رقابت ها، تیم ملی آرژانتین در ورزشگاه ماراکانا به مصاف تیم ملی برزیل رفت. در آن فینال تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهد. تک گل آرژانتین را در آن بازی آنخل دی ماریا به ثمر رسانده بود. دی ماریا در آن بازی در دقیقه 22 گلزنی کرد و به این ترتیب گل قهرمانی آلبی سلسته را به ثمر رساند.

در فینالیسیما 2022 که میان قهرمان یورو و قهرمان کوپا آمه ریکا برگزار می شد، تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ملی ایتالیا را شکست دهد. دی ماریا گل دوم آرژانتین را در آن بازی در دقیقه پایانی نیمه اول به ثمر رساند.

در فینال جام جهانی 2022 قطر هم تیم ملی آرژانتین به مصاف تیم ملی فرانسه رفت و آنخل دی ماریا در آن بازی در دقیقه 36، گل دوم آرژانتینی ها را وارد دروازه فرانسه کرد.

1471