توضیحات سردار درباره خداحافظی از تیم ملی پس از جام‌جهانی 2018

توضیحات سردار درباره خداحافظی از تیم ملی پس از جام‌جهانی 2018

پایگاه خبری فوتبالی- سردار آزمون می‌گوید نه تنها تیم ملی که مادرش برایش نسبت به همه چیز برایش اولویت دارد.

به گزارش فوتبالی، علیرغم عملکرد درخشانی که تیم ملی با هدایت کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی 2018 روسیه داشت و در گروه مرگ رقابت‌ها تا آستانه صعود پیش رفت، هواداران تیم ملی رضایت چندانی از نمایش سردار آزمون نداشتند. پیش از جام‌جهانی انتظارها از آزمون بالا رفته بود اما بازی تدافعی ایران در این تورنمنت، اجازه نداد سردار چندان خود نمایی کند.

در نهایت فشارها روی آزمون آنقدر بالا رفت تا در سن 24 سالگی از تیم ملی خداحافظی کند. البته این موضوع خیلی جدی نشد و سردار پس از صحبتی که با کارلوس کی‌روش داشت، به تیم ملی بازگشت.

این مهاجم ملی‌پوش که به استودیوی فوتبال برتر رفته بود، در بخشی از صحبت‌هایش هم به آن تصمیم جنجالی پرداخت و علتش را توضیح داد. آزمون گفت:" مادرم نیاز داشت کنار من باشد. دوست نداشتم برگردم چون به مادرم فحاشی کردند. اولویت اولم مادرم است. چند اردو هم نبودم. این تصمیم را به خاطر مادرم گرفتم. در آن زمان تاکتیک تیم ملی برای من سخت بود و اذیت می‌شدم. من باید هافبک دفاعی آنها را میگرفتم اما وظیفه من گلزنی است. در بازی با اسپانیا بوسکتس و در بازی با پرتغال کاروالیو یار مستقیم من بود. انقدر دویدم نتوانستم شام بیایم و جریمه شدم.

او با بیان اینکه خانواده‌اش از تیم ملی و هر چیز دیگری برایش بیشتر اولویت دارد، ادامه داد: "یک مجری گفت آرزوی سردار آزمون باید تیم ملی باشد اما آرزوی من خانواده‌ام است. بین تیم ملی، فوتبال و هر چیز دیگری خانواده‌ام خط قرمزم است. گاهی اوقات دلم برای پدرم تنگ می‌شود. به حضور آنها عادت کردم. در آلمان هم نیاز دارم پدرم کنارم باشد. او راه درست را نشانم داد و مدیون پدر و مادرم هستم."

2509