پست اینستاگرامی مسی به مناسبت دومین سالگرد اولین جام ملی‌اش

پست اینستاگرامی مسی به مناسبت دومین سالگرد اولین جام ملی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی - دو سال پیش در چنین روزی بود که تیم ملی آرژانتین موفق شد در رقابت های کوپا آمه ریکا به قهرمانی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی، لئو مسی تا پیش از قهرمانی تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا 2021 در هیچ تورنمنتی به همراه آرژانتین قهرمان نشده بود و مسی همواره در کسب قهرمانی ملی ناکام مانده بود. اما در کوپا آمه ریکا 2021 این طلسم برای لیونل مسی شکسته شد و فوق ستاره آرژانتینی در آن بازی ها به قهرمانی رسید.

مسی در دومین سالگرد اولین قهرمانی اش به همراه تیم ملی آرژانتین در یک تورنمنت ملی، با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" دو سال گذشت" تا به این ترتیب یادی از آن قهرمانی کرده باشد.

مسی پس از قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2021، دو جام ملی دیگر هم به دست آورد. مسی به همراه آرژانتین در فینالیسیما 2022 قهرمان شد و از سوی دیگر در رقابت های جام جهانی 2022 قطر هم به قهرمانی رسید تا نامش در تاریخ جاودانه شود. باید دید که عملکرد مسی در دوره بعدی رقابت های کوپا آمه ریکا به چه شکل خواهد بود اما بعید است که مسی در دوره بعدی جام جهانی حضور پیدا کند.

1471