آخرین حرف‌های سرمربی تاتنهام راجع به وضعیت کین

آخرین حرف‌های سرمربی تاتنهام راجع به وضعیت کین

پایگاه خبری فوتبالی - آنگه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام می گوید که باشگاه هیچ تضمینی به او بابت نگه داشتن هری کین نداده است، اما دوست دارد با این ستاره انگلیسی کار کند.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان تیم ملی انگلیس به سال آخر قراردادش با تاتنهام وارد شده است و طبق گزارش‌ها با توجه به علاقه توماس توخل به آوردن این مهاجم کارکشته به آلیانز آرنا، بایرن مونیخ پیشنهادی 86 میلیون پوندی برای او آماده کرده است. در طرف دیگر، تاتنهام مایل است تا در مقابل تمام پیشنهادهایی که برای ستاره خود دریافت می‌کند مقاومت کند، همین موضع تیم لندنی باعث شد تا منچستر یونایتد به دنبال دیگر گزینه‌های خود برود، تاتنهامی‌ها حتی امیدوار هستند تا کین را به ماندن در این تیم متقاعد کنند.

به نقل از سایت گل، پوستکوگلو به خبرنگاران گفت: "باشگاه به من هیچ تضمینی نداده و من نیز انتظاری ندارم. هری هم اکنون بخشی از تاریخ این باشگاه است و من هم می خواهم او را برای فصل بعد در اختیار داشته باشم. قرار است جلسه‎‌ای با او داشته باشم و از برنامه‌هایم برای به موفقیت رساندن تاتنهام بگویم و مطمئنم که خودش نیز چنین چیزی می خواهد. سعی می کنم روی چیزهایی که داریم تمرکز کنم و تا جایی که می دانم، هری کین الان بازیکن تاتنهام است."

4416