امیدواری اولین مصدوم رباط صلیبی فصل به شگفتی‌سازی تیمش

امیدواری اولین مصدوم رباط صلیبی فصل به شگفتی‌سازی تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- اولین مصدوم لیگ بیست و سوم از ناحیه رباط صلیبی امیدوار است تیمش در این فصل نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش فوتبالی، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در حالی روز گذشته قرعه کشی شد که صبح امروز نام اولین مصدوم جدی مسابقات مشخص شد. سجاد بازگیر مهاجم فصل گذشته ملوان که به تازگی به شمس آذر قزوین پیوسته بود، چند روز پیش در جریان آماده سازی این تیم دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد تا احتمال پارگی رباط صلیبی برای این بازیکن جدی شود. او در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت، با تایید پارگی رباط صلیبی خود گفت: « MRI گرفتم و مشخص شد که رباطم پاره است. فردا عمل جراحی خواهم کرد تا ببینم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.»

او که با توجه به نزدیک بودن شروع رقابت‌ها، قطعا بخش قابل توجهی از فصل را از دست خواهد داد، بی‌احتیاطی را علت این اتفاق عنوان کرد: «آمادگی خوبی برای فصل جدید داشتم اما در یک بازی دوستانه، مدافع روبروی من با بی‌احتیاطی ضربه بدی به پای چپ من زد و این آسیب‌دیدگی به وجود آمد.»

بازگیر که به گفته خودش برای تجربه یک چالش جدید ترجیح داده به قزوین بیاید، به سعید دقیقی قول می‌دهد بعد از بازگشت به میادین تمام توانش را برای تیم شمس آذر بگذارد: «آقای دقیقی به من لطف داشتند و برای شمس آذر انتخابم کردند اما یک مصدومیت بدموقع باعث شد تا نتوانم از ابتدای جبران محبت ایشان را داشته باشم. این قول را میدهم که به محض قرار گرفتن در وضعیت بازی با تمام توانم برای کمک به تیم تلاش کنم.»

پیش‌بینی مهاجم تازه‌وارد شمس آذر این است که این تیم در اولین تجربه لیگ برترش شگفتی‌ساز شود: «در این مدت از نزدیک دیدم که تیم شمس آذر در عین جوان بودن، آمادگی قابل توجهی دارد. با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که من در این تیم دیدم پیش‌بینی میکنم که یک شگفتی‌سازی خاص در لیگ برتر داشته باشد. هرچند قرعه سختی داریم چرا که در هفته های پایانی باید به مصاف تیم‌های قوی برویم اما با همه این‌ها فکر میکنم شمس آذر امسال همه را شگفت‌زده کند.»

6442