عکس؛ آلگری و رفتن به تمرینات یوونتوس با ماشین جیپ

عکس؛ آلگری و رفتن به تمرینات یوونتوس با ماشین جیپ

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس برای شروع فصل 2023/24، تمرینات خود را از امروز به طور رسمی آغاز کرد و این جلسه تمرینی حاشیه های ویژه و خاص خود را داشت.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در فصلی که گذشت، نتوانست آن طور که باید و شاید عمل کند و با کسر ده امتیاز به علت تخلفات مالی مواجه شد. این قضیه موجب شد تا یووه در رده هفتم سری آ قرار بگیرد. اکنون ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس به دنبال این است که تیم خودش را به خوبی برای فصل جدید آماده کند و به این ترتیب شرایطی را ایجاد کند که تیم او بتواند در فصل جدید به دنبال قهرمانی در رقابت های سری آ و جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا باشد.

آلگری با خودروی جیپ خود به تمرینات یوونتوس رفت. این ماشین جیپ که "جیپ روبیکون" نام دارد، قیمتی حدود پنجاه هزار دلار دارد و یک ماشین نسبتا غول پیکر به حساب می آید. از آن جایی که امروز اولین روز رسمی تمرینات یووه برای فصل جدید بود، برخی از هواداران بیانکونری ها برای استقبال از تیم خود رفته بودند و عکس هایی از ماشین ماسیمیلیانو آلگری گرفتند.

دوشان ولاهوویچ، مهاجم یوونتوس که حرف و حدیث هایی درباره ماندن یا رفتن او از یووه وجود دارد هم در تمرین امروز بیانکونری ها حضور پیدا کرده بود.

1470