روزی که مسی اولین جام ملی خود را به دست آورد

روزی که مسی اولین جام ملی خود را به دست آورد

پایگاه خبری فوتبالی - دو سال پیش در چنین روزی بود که لیونل مسی برای اولین بار در دوران حرفه ای خود موفق شد به همراه تیم ملی آرژانتین به قهرمانی برسد و طلسمی را که درباره قهرمان نشدن او در آلبی سلسته وجود داشت را از بین ببرد.

به گزارش فوتبالی، رقابت های کوپا آمه ریکا 2021، جایی بود که ناکامی های ملی لیونل مسی به پایان رسید. آن دوره از بازی ها در کشور برزیل برگزار می شد و لیونل مسی به همراه آرژانتین توانست در آن بازی ها به قهرمانی برسد.

فینال کوپا آمه ریکا 2021 در ورزشگاه ماراکانا در کشور برزیل برگزار می شد و تیم ملی آرژانتین در آن بازی به مصاف تیم ملی برزیل رفت. آرژانتینی ها با تک گل آنخل دی ماریا در آن بازی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر تیم ملی برزیل را شکست دهند و به این ترتیب جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

مسی تاکنون سه بار قهرمان تورنمنت های ملی شده است. اولین قهرمانی در کوپا آمه ریکا 2021 بود. دومین قهرمانی مربوط به فینالیسیما در سال 2022 بود و سومین قهرمانی هم قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر بود. قهرمانی در جام جهانی یکی از مهم ترین جام هایی است که مسی در کل دوران حرفه ای خود به دست آورده است.

1470