پرسپولیسی‌ها نگران ارتباط 6 و 8!

پرسپولیسی‌ها نگران ارتباط 6 و 8!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مدافعان میانی و ملی‌پوش پرسپولیس اختلافات گذشته را کنار خواهند گذاشت؟

به گزارش فوتبالی، اضافه شدن حسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس موجب شده تا بر اساس اخبار غیررسمی، یک اختلاف قدیمی بین او و مرتضی پورعلی‌گنجی باز شود. 

آنطور که یکی از روزنامه‌های چاپ امروز روایت کرده، در دوره 8 ساله حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی حتی بعد از اینکه کنعانی پیراهن ملی را پوشید پورعلی‌گنجی همچنان در قلب دفاع حضور داشت و به عنوان بازیکن ثابت به میدان می‌رفت اما وقتی اسکوچیچ آمد  او از زوج کنعانی‌زادگان و شجاع در قلب دفاع استفاده کرد(البته در مقطعی مرتضی پورعلی‌گنجی دچار مصدومیت رباط صلیبی شد و امکان بازی کردن نداشت) با این حال بازگشت کی‌روش در آستانه جام جهانی رویاهای کنعانی و شجاع برای حضور در این تورنمنت بزرگ و جذاب را خراب کرد و پورعلی‌گنجی که تمام بازی‌های مراحل مقدماتی را به خاطر مصدومیت و البته سلیقه اسکوچیچ از دست داده بود در مرکز خط دفاع تیم ملی فیکس شد و کنعانی و شجاع بیرون نشستند.

همین موضوع موجب شد تا اختلاف کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده با برخی بازیکنان خط دفاع تیم ملی که کی‌روش به آنها اعتقاد داشت به نوعی علنی شود، نکته قابل توجه این است که پورعلی‌گنجی زمانی که در آخرین اردوی تیم ملی از سوی اسکوچیچ دعوت نشد،خودش در مصاحبه‌ای می‌گفت ایمان داشته در جام جهانی بازی می‌کند او همواره به کی‌روش نزدیک بود و همین مسأله باعث اختلاف کنعانی و شجاع با او شد.

حالا همه منتظر تقابل کنعانی‌زادگان با پورعلی‌گنجی در تمرینات پرسپولیس هستند( البته این دو نفر در تیم ملی و تورنمت کافا کنار یکدیگر بازی کردند).

 کنعانی احتمالاً دوباره شماره 6 پرسپولیس را خواهد گرفت و باید کنار پورعلی‌گنجی که شماره 8 را به تن می‌کند برای سربلندی تیمش تلاش کند منتها هنوز معلوم نیست شرایط 6 و 8 پرسپولیس در کنار یکدیگر به چه شکل خواهد بود.

7655