اقدام عجیب چلسی: معارفه پیراهن جدیدش بدون اسپانسر

اقدام عجیب چلسی: معارفه پیراهن جدیدش بدون اسپانسر

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در فصل آینده در مسابقات اروپایی حضور نخواهد داشت و شاید همین نکته باعث شده باشد که اسپانسرها تمایل چندانی به همکاری با آنها نداشته باشند.

به گزارش فوتبالی، چلسی از پیراهن جدید خود برای فصل 24-2023 رونمایی کرد اما عجیب است که خبری از اسپانسر جدید برای این پیراهن نیست که با توجه به این که چلسی یکی از مورد توجه ترین باشگاه های فوتبال اروپا است، چنین چیزی کاملا شگفت انگیز است.

در حقیقت چلسی از اسپانسر قبلی خود سالی 50 میلیون یورو برای تبلیغات پیراهن خود درآمدزایی می کرد اما پیشنهادهایی جدیدی که دریافت کرده اند، نصف این مبلغ است و به همین خاطر با هیچ شرکتی با توافق نرسیده اند. چلسی برای این که به مشتریان فشار بیاورد، تصمیم گرفت که از پیراهن جدیدش بدون اسپانسر رونمایی کند هر چند که اگر توافقی حاصل نشود، هیچ بعید نیست که فصل جدید را بدون اسپانسر آغاز کنند.

چلسی برای پیراهن جدید خود از طرح های مربوط به دهه 90 میلادی الهام گرفته است. در واقع این پیراهن با طرحی کاملا ساده آماده شده است و جزئیات خاصی روی آن دیده نمی شود. با توجه به این که اسپانسری هم روی پیراهن دیده نمی شود، مشتریان عملا صاحب یک پیراهن کاملا ساده خواهند شد. بازیکنانی نظیر ریس جیمزف انزو فرناندز ، مودریک و استرلینگ برای تبلیغات این پیراهن جدید مورد استفاده قرار گرفته اند.

4125