مطمئن بودم که منچسترسیتی روزی تیم اول شهر منچستر خواهد شد

مطمئن بودم که منچسترسیتی روزی تیم اول شهر منچستر خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - یحیی توره اسطوره منچسترسیتی معتقد است که این باشگاه می تواند روزی به بزرگ ترین باشگاه دنیا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی، سیتی فصل فراموش نشدنی را تجربه کرد. آن‌ها در کورس طولانی و سخت با آرسنال، توانستند قهرمان لیگ برتر شوند، در جام حذفی منچستریونایتد را شکست دهند و در فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل اینتر، برای اولین قهرمان اروپا شوند و 3گانه تاریخی را فتح کنند. 

به نقل از سایت دیلی میل، یحیی توره گفت: "این همان چیزی بود که پیش بینی‌اش را می کردم. وقتی اولین بازی ام را برای سیتی انجام دادم، به همه گفتم به این باشگاه آمدم، چون روزی سیتی می تواند به یک باشگاه فوق العاده بزرگ تبدیل شود و بالاتر از منچستریونایتد قرار بگیرد. در آن لحظه، مردم تعجب کردند و زیاد به من گوش ندادند. هنوز بسیاری از بازیکنان بزرگ مثل سرخیو آگوئرو و داوید سیلوا به سیتی نپیوسته بودند. دیدن 3 گانه سیتی واقعاً حس فوق العاده‌ای داشت. خیلی زود سیتی به یک تیم قابل احترام در تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد. من از قبل می دانستم چنین اتفاقی می افتد، چون شیخ منصور مالک باشگاه، سعی داشت تیم بزرگی بسازد که در نهایت نیز موفق شد. مردم کمی عجول بودند، اما می دانستیم که این اتفاق دیر یا زود می افتد."

4416