سفر الاتفاق عربستان به کرواسی

سفر الاتفاق عربستان به کرواسی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم الاتفاق عربستان برای برپایی اردوی تدارکاتی خود در کرواسی، روز شنبه راهی این کشور شد.

به گزارش فوتبالی، تیم الاتفاق در این اردوی تدارکاتی که تا روز ۶ مرداد ادامه خواهد داشت ۵ بازی دوستانه را برگزارخواهد کرد. 

حریفان تدارکاتی الاتفاق، تیم ملی امید اسلوونی و باشگاه های واراژدین کرواسی، تی ای مجارستان، لوکوموتیو زاگرب کرواسی و الاهلی عربستان خواهند بود. 

"استیون جرارد" سرمربی جدید الاتفاق درحالی این اردوی تدارکاتی راشروع می کند که اخیرا "طارق مخناس" از مراکش به عنوان دستیار، "آرتور امیلیو" از برزیل به عنوان مربی دروازه بان ها، "بلال شبعه"  به عنوان آنالیزور و "صبری الحضری"  به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی این باشگاه اضافه شدند. پیش از این افراد، "ایان فوستر" به عنوان دستیار اول جرارد کار خود را شروع کرده بود. 

باید دید که اوضاع به همراه استیون جرارد در این تیم عربستانی به چه شکل پیش خواهد رفت. در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی فوتبال عربستان شدند و استیون جرارد هم به عنوان سرمربی راهی فوتبال عربستان شده است و تیم او رقابت سختی با دیگر تیم ها در مسابقات لیگ حرفه ای عربستان خواهد داشت و به همین دلیل به دنبال آماده کردن خود با اردوهای مناسب در پیش فصل است.

۱۹۷۹ / 1470