پرسپولیس به این دلیل برای جذب مهاجم خارجی عجله دارد

پرسپولیس به این دلیل برای جذب مهاجم خارجی عجله دارد

پایگاه خبری فوتبالی- چرا جذب مهاجم خارجی باکیفیت از اولویت بیشتری برای پرسپولیس برخوردار است؟

به گزارش فوتبالی، با توجه به قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر در فصل بیست و سوم، قرمزهای تهران، در هفته‌های ابتدایی کار سختی پیش رو دارند و در صورت عدم تقویت خط آتش خود شاید امتیاز‌ هفته‌های آغازین را از دست بدهند به همین دلیل احتمالا یحیی گل‌محمدی و همکارانش، برنامه خود را برای جذب مهاجم خارجی تغییر داده و تلاش بیشتری برای جذب یک مهاجم جدید انجام دهند.

قرمزهای پایتخت در 5 هفته ابتدایی به ترتیب به مصاف آلومینیوم، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد و استقلال خواهند رفت.

آلومینوم و فولاد هم تیمهایی هستند که می‌توان روی سبک خوب آنها در فاز دفاعی حساب کرد. به این تیم‌ها ذوب آهن محمد ربیعی را اضافه کنید. به همین دلیل قطعا برنامه زمانبدی برای حضور و جذب مهاجم خارجی در اولویت آنها قرار خواهد گرفت تا به نوعی خاطره تلخ دو هفته ابتدایی لیگ بیست و دوم که موجب از دست رفتن 4 امتیاز مقابل ذوب‌اهن و فولاد برای آنها شد، تکرار نشود.

قطعا سرمربی پرسپولیس به توانایی‌های شهاب زاهدی اعتقاد ویژه‌ای دارد اما امکان مصدومیت و محرومیت وجود دارد و با توجه به اینکه هنوز تکلیف عیسی آل‌ کثیر مشخص نشده و زمزمه‌هایی درباره جدایی عبدی شنیده می‌شود به همین دلیل یحیی قطعا از امروز با دقت بیشتری سعی می‌کند گزینه خارجی خود را در کمترین زمان ممکن انتخاب و به باشگاه معرفی کند.

7655