داوران آمریکایی برای مسی تبعیض قائل خواهند شد؟

داوران آمریکایی برای مسی تبعیض قائل خواهند شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به زودی به ترکیب اینتر میامی اضافه می شود اما از همین حالا برخی از اعضای لیگ آمریکا نگران هستند که اسم و شهرت این ستاره روی داوران تاثیر بگذارد و آنها در تصمیم های خود نسبت به ستاره آرژانتینی تبعیض قائل شوند.

به گزارش فوتبالی، پائولو مائورر خبرنگار اتلتیک گزارش داده است که یکی از مربیان لیگ آمریکا در پیامی به صورت گمنام ابراز نگرانی کرده که همان طور که داوران لیگ بسکتبال آمریکا زمانی تحت تاثیر نام مایکل جردن قرار می گرفتند و به سود او قضاوت می کردند،  در مورد مسی نیز تبعیض ایجاد شود.مایکل جردن در دوران حضورش در NBA با این انتقاد مواجه بود که داوران تحت تاثیر اسمش به سود او قضاوت می کردند. 

از سویی پابلو مائورر به شرایط مشابهی در سال 2008 اشاره کرده است. در آن زمان آدریان سریو در تیم دالاس تکل خشنی روی پای دیوید بکام از لس آنجلس گالکسی زد. بلدمورو تولدو داور آن بازی می گوید که بعد از آن اتفاق، داوران لیگ آمریکا با هم جلسه گذاشتند و قرار گذاشتند که از بکام محافظت کنند. در ان زمان بکام با دستمزد سالانه 6.5 میلیون دلار، پردرآمدترین بازیکن لیگ آمریکا بود در حالی که برخی بازیکنان لیگ آمریکا سالی 12900 دلار دستمزد می گرفتند!

بالدمرو تولدو داور اسبق فوتبال آمریکا است که معتقد است که بعید است که داوران لیگ آمریکا نسبت به مسی تبعیض قائل شوند و از نظر او، داوران قضاوت عادلانه ای را خواهند داشت هر چند که قطعا لئو به عنوان یک فوق ستاره تکنیکی باید مورد محافظت داوران باشد تا با تکل های خشن مواجه نشود.

4125