دروازه‌بان اسبق چلسی و منچسترسیتی بازنشسته شد

دروازه‌بان اسبق چلسی و منچسترسیتی بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - ویلی کابایرو در سن 41 سالگی از فوتبال بازنشسته شد و دستکش هایش را آویخت.

به گزارش فوتبالی، کابایرو آخرین تجربه فوتبال خود را در تیم ساوتهمپتون داشت که حالا تصمیم گرفته به کادر فنی لیدز ملحق شود چرا که از دوران حضورش در مالاگا به خوبی انزو مارسکا را می شناسد. بدین ترتیب کابایرو به عنوان کمک مربی در کادر فنی لیدز حضور خواهد داشت.

کابایرو بیش از 20 سال موفق را در فوتبال دنیا داشته و حالا در تلاش است تا به لیدز برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس کمک کند. او در فصل گذشته فقط یک بازی در ساوتهمپتون انجام داده بود.

کابایرو اولین بازی رسمی خود را در فصل 22-2021 در بوکا جونیورز انجام داده بود، تیمی که اولین گام های فوتبالش را تا سال 2004 در آن انجام داد و بعد از آن به باشگاه الچه ملحق شد 

ویلی شش فصل در الچه حضور داشت هر چند که در سال اولش قرضی به آرسنال ساراندی رفته بود. او در باشگاه اسپانیایی 146 بازی در  لیگ دسته دو اسپانیا داشت. این دروازه بان در سال 2011 راهی مالاگا شد تا تجربه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را با این تیم به دست بیاورد. کابایرو در آن جا با سرمربی کنونی لیدز یعنی انزو مارسکا آشنا شد.  این دروازه بان بعد از آن راهی لیگ برتر انگلیس شد تا در تیم هایی نظیر منچسترسیتی و چلسی بازی کند.  کابایرو تجربه پنج بازی در تیم ملی آرژانتین را هم در کارنامه اش دارد.

4125