تغییر عجیب در لباس تیم ملی فوتبال/ نونهالان آبی‌پوش شدند

تغییر عجیب در لباس تیم ملی فوتبال/ نونهالان آبی‌پوش شدند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی نونهالان روز گذشته با لباس‌هایی آبی سفید به مصاف نوجوانان لاهیجان رفتند که این اغییر در نوع خود عجیب بود.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان با هدایت علی دوستی در لاهیجان به مصاف تیم نوجوانان فراز لاهیجان رفت که این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود شاگردان دوستی به پایان رسید.

از نکات قابل توجه و البته عجیب که شاید تاکنون اتفاق نیفتاده باشد رنگ پیراهن های بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود که  از پیراهن آبی و سفید راه راه استفاده کردند.  رنگی که هیچ گاه در پیراهن های تیم ملی کشورمان سابقه نداشته است و مشخص نیست بر چه اساس و معیاری چنین پیراهن های ورزشی برای نونهالان در نظر گرفته شده است

پیراهنی که شاگردان علی دوستی در بازی روز گذشته از آن استفاده کردند هیچ شباهتی به پیراهن تیم های ملی نداشت و شاید بیشتر به پیراهن باشگاه هرتابرلین آلمان و پورتوی پرتغال شباهت داشت. باید این سوال را از مسئولان فدراسیون فوتبال پرسید که بر چه اساسی این پیراهن برای تیم ملی فوتبال نونهالان در نظر گرفته شده و چرا تاکنون چنین پیراهنی بر تن ملی پوشان رده‌های مختلف نرفته است.

1999