اسطوره فوتبال زنان زمان بازنشستگی خود را مشخص کرد

اسطوره فوتبال زنان زمان بازنشستگی خود را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی – مگان رپینو برنده قهرمان دو دوره جام جهانی بانوان به همراه تیم ملی آمریکا پس از پایان مسابقات جام جهانی بانوان و بازی‌های تیمش در مسابقات لیگ از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، رپینو یکی از بزرگترین اسطوره‌ها و شخصیت‌های فوتبال بانوان در تاریخ فوتبال است. این ستاره 38 ساله قرار است تا بار دیگر با پیراهن تیم ملی آمریکا در جام جهانی شرکت کند و تلاش خواهد کرد تا سومین جام قهرمانی متوالی این مسابقات را به کشورش ببرد. این هافبک تهاجمی با گلزنی و عملکردهای چشمگیر خود در بازی‌های مهم کیفیت خود را به نمایش درآورده است. رپینو قرار است برای آخرین بار در مسابقات جام جهانی شرکت کند، مسابقاتی که در این تابستان در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد و سپس به تیم باشگاهی خود باز می‌گردد، او فصل 2023 لیگ را با تیم خود با پایان خواهد رساند و سپس به دوران حرفه ای خود پایان خواهد داد.

رپینو در کنفرانس خبری در این باره گفت:" من دوران فوق‌العاده ای در این ورزش سپری کرده ام و این بازی مرا به سراسر دنیا کشانده است و به من اجازه داده که افراد فوق‌العاده زیادی را ملاقات کنم. بسیار از اینکه توانسته ام در این مدت فوتبال بازی کنم و موفقیت هایی که کسب کرده ایم را تجربه کنم و بخشی از این نسل بازیکنان که باعث پیشرفت این بازی بوده ام سپاسگذارم. اینکه می‌توانم در لباس کشورم برای آخرین بار در مسابقات جام جهانی و با تیم باشگاهی ام برای آخرین بار در مسابقات لیگ شرکت کنم خیلی خاص است."

2102