با مسی باید مثل مایکل جردن رفتار شود

با مسی باید مثل مایکل جردن رفتار شود

پایگاه خبری فوتبالی - یک مربی در لیگ MLS معتقد است که داوران باید از لیونل مسی در برابر خطاها و بازیکنان حریف محافظت کنند و همچنین رفتاری مثل مایکل جردن با او داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، بعد از تمام شدن دوره 2 ساله لیونل مسی در پاریسن ژرمن، این ستاره آرژانتینی پیشنهاداتی از الهلال و بارسلونا داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت تا به اینتر میامی بپیوندد. 

به نقل از سایت گل، این سرمربی تیم آمریکایی که نامش فاش نشده در مصاحبه‌ ای با The Athletic گفت: "با او باید مثل مایکل جردن رفتار شود. همه خطاها باید به نفع او اعلام شود."

البته این صحبت در نوع خودش جالب است، چون فیلیپه لوئیز مدافع سابق اتلتیکو مادرید به رفتار داوران لالیگایی با لیونل مسی اعتراض داشت و معتقد بود که داوران لیگ اسپانیا با مسی بسیار خوش رفتار هستند. او گفته بود: "رسانه‌ها و لیگ از مسی مراقبت می کنند. ایمان دارم که مسئولان لیگ دوست ندارند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این لیگ مصدوم شود و دیگر بازی نکند."

مسی اولین سوپراستاری نیست که به لیگ آمریکا می رود، اما طبق حرف‌های روبرت سیبیگا داور لیگ MLS، حضور دارنده هفت توپ طلا، فشار مضاعفی روی داوران ایجاد می کند. 

"مسی از دیوید بکام و زلاتان بزرگ تر است. او در سطح دیگری قرار دارد. قطعاً حضور چنین بازیکنی در یک مسابقه، فشار زیادی روی داور بازی می گذارد تا اجازه ندهد بازی از روندش خارج شود."

4416