نظر جالب ستاره سابق یوونتوس راجع به نرفتن به لیگ عربستان

نظر جالب ستاره سابق یوونتوس راجع به نرفتن به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - خوان کوادرادو هافبک مدافع کلمبیایی سابق یوونتوس ادعا کرد که هنوز می خواهد در سطح اول فوتبال اروپا حضور داشته باشد و همچنین کریستیانو رونالدو نمی خواهد او را در لیگ عربستان مشاهده کند.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها هیچ بازیکنی را غیرقابل فروش نمی دانند و به دنبال جوان سازی ترکیبشان هستند و می خواهند تا جایی که امکانش را دارند، ترکیبشان را تقویت کنند. آلگری توانست تمدید قرارداد ربیو و میلیک را قطعی کند و جذب تیموتی وه آ از لیل هم با دوازده میلیون یورو قطعی شد. بازیکن آمریکایی قرار است که به جایگزین کوادرادو تبدیل شود که به صورت رایگان جدا شد و اولین "قربانی" دوران جدید بود.

به نقل از سایت گل، کوادرادو بعد از اینکه نتوانست با یوونتوس بر سر تمدید قرارداد به توافق برسد، به بازیکن آزاد تبدیل شد و حالا همانند چند هفته اخیر، اخباری مبنی بر علاقه تیم‌های عربستانی به گوش می رسد. کواداردو راجع به آینده‌اش گفت: "در حال حاضر، من هنوز شور و شوق بازی کردن و رقابت کردن را دارم. به علاوه، رونالدو در عربستان است و مرا نمی خواهد."

"من خیلی آرامم و دارم به بهترین گزینه فکر می کنم و از خدا کمک می خواهم تا در تصمیم گیری به من کمک کند. ایجنت من، آندری مارتینز در اروپا بود و حالا می خواهد با من راجع به شرایط مختلف صحبت کند."

4416