قهرمانی سه شیرها در رقابت‌های یورو زیر 21 سال

قهرمانی سه شیرها در رقابت‌های یورو زیر 21 سال

پایگاه خبری فوتبالی – تیم ملی انگلیس با پیروزی 1-0 مقابل اسپانیا موفق شد تا در مسابقات یورو زیر 21 سال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، ضربه ایستگاهی کول پالمر در آخرین دقایق نیمه اول شیرهای جوان را پیش انداخت هرچند تغییر مسیر توپ پس از برخورد با کورتیس جونز بعدا به نام هافبک تیم لیورپول ثبت شد. در حالی که تیم ملی انگلیس با پیروزی خفیفی از اسپانیا پیش بود، پنالتی ای را در ثانیه های واپسین بازی به اسپانیا تقدیم کرد که در نتیجه خطای لوی کولویل اتفاق افتاد.

رویز برای زدن ضربه پنالتی وارد محوطه جریمه شد اما جیمز ترافورد موفق به مهار توپ او شد و حتی توپ ریباند را نیز دفع کرد. انگلیس برای سومین بار در این رقابت‌ها به قهرمانی رسید در حالی که قهرمانی‌های قبلی‌شان در سال‌های 1982 و 1984 به دست آمده بود. 

شاگردان لی کارسلی همچنین در کل طول مسابقات که در این تابستان در کشورهای رومانیا و گرجستان برگزار شده بود، موفق شدند تا دروازه خود را بسته نگه دارند. همینطور مورگان گیبز وایت بازیکن تیم ملی انگلیس در دقایق پایانی بازی و در درگیری که پس از مهار پنالتی اسپانیا بین بازیکنان دو تیم اتفاق افتاده بود، اخراج شد، پیش از او نیز بلانکو هافبک تیم اسپانیا از بازی اخراج شده بود تا در نهایت این بازی پر تنش با قهرمانی سه شیرها به پایان برسد. 

2102